Reklamácie a vrátenie tovaru

Dajte nám vedieť, že chcete tovar vrátiť alebo reklamovať. Na email Vám pošleme etiketu "Reklamačný asistent" tu nalepte na balíček a zaneste ho na akúkoľvek pobočku Zásielkovňa.sk (zoznam pobočiek https://www.zasielkovna.sk/pobocky).

V prípade, že vo Vašom okolí nie je pobočka Zásielkovňa, balíček s nami zaslanú etiketou* zašlite poštou alebo kuriérom na túto adresu:

DEPO ZÁSIELKOVŇA, Kopčianská 39, 851 01 Bratislava

*DÔLEŽITÉ: Balík je nutné označiť nami zaslanú etiketou a takto pripravený balíček ešte ďalej zabalíte, potom až umiestnite etiketu Slovenskej pošty alebo vybranej kuriérskej služby.

V prípade otázok sa na nás obráťte, radi Vám poradíme.